terima kasih!

assalamualaikum..

alhamdulillah
hari berganti hari
so far ok!
cume sikit gelabah ngn susah ati
xpe2x
thnks to all
yg bagi support
"mak ayah,juza,fateen,mattop,umar,mamat,kak rita,keenie"
mmuahhhxx!

plan nk buat study plan(dh buat & kak rita dh approve! haha)
utk the whole sem
insyaAllah
cube utk follow
ya Allah
permudahkn lah jalan aku

sabtu ni ade bbq
insyaAllah aku join
hati mmg nk join
tapi mengenangkn kerja xsiap
pastu
keenie ngn aku plan nk tengok wayang
pastu mkn sushi!
yum2x
mane satu yg nk pegi nehh?
adoi~~~~

hari rabu (11/2/09)
pukul 2-5 petang
hari paling terok!
psl ape?
kepale aku beku mase nk buat lab electronics
huh!
aku satu group ngn hoiling
kesian hoiling
die je yg tungkus lumus buat
aku?
duduk tengok sangap!
terok kn?
tetibe mcm jadi orng bodoh
xtau ape yg aku blaja mase 1st week
haishhh
lepas ni nk kne wat lab report
lemah betol la haiii
submit hari jumaat 13/2/09
nk x nk mmg kne stdy balik chapter 1
benci sungguh!
benci!
benci!
benci!
benci bile belajar xmsok2x!
benci bile xboleh siap dgn buat lab!
hmmm

tadi jumpe kak rita
aku luah kn ape yg terbeku kt kepale aku ngn hati
mb sebb bende tu yg ganggu kot
kak rita ckp
"berkat cara awk tu"
"xsemua orng boleh buat mcm mane awk buat"
tetibe rase nk terkluo plk air mate
balik dari jumpe kak rita
aku trus bukak handphone
cari name ayah
trus call
tersentuh hati bile ayah ckp
'terima kasih'
aku ckp
'krim slam kt mak eh'

p/s: mesti boleh buat punye!



0 comments: