cintaku 2~~ (haha)



Assalamualaikum

jom nyanyi lagu neh same2x..(haha)



CINTA


Dan kunyayikan kau lagu cinta
Seindahnya sinar mentari
Seanggunnya sinar rembulan

Dan kunyayikan kau lagu rindu
Kerna sesungguhnya hati ini masih lagi
Lemas dalam kerinduan

Cintaku
Hampir setiap kalinya tak jemu-jemu
Cintaku
Nyanyikan lagu ini

Cintaku
Hampir setiap kalinya tak jemu-jemu
Cintaku
Nyanyikan lagu ini penawar rindu

( ulang )

Dan kusebutkan namamu
Dalam doaku setiap kalinya
Agar kau kembali
Menenangkan hati dan perasaan

Dan kusebutkan namamu
Dalam doaku setiap kalinya
Agar kau kembali
Menenangkan hati dan perasaan

Ini bukan yang pertama kalinya
Cinta kupergi


itu adalah lagu duet aku ngn eijat! (duet karok)(haha). lagu neh aku gile melayan siap hafal lirik mase tu waktu form 2. balik skola agame trus ngadap tv nk tengok video klip ngn nyanyi depan tv kt NTV7.(haha). dulu2x time skola,skola agame sesi pagi, skola menengah form 2 sesi petang, kire pagi tu ade gap la kejap sblom tengahari...ape lagi...melalak la depan tv! (haha). kerane lagu ni la aku sanggup beli kaset flop poppy, dgn duit skola yg mak bagi rm2.50 sehari, aku kumpul, curik2x pegi shopping mall hari sabtu (time kokurikulum), carik kaset tuh! (haha) dh dapat kaset tuh, balik skola je pasang kt radio kuat2x smpai jiran blakang rumah jenguk kepala kt pintu dapur! (hahhaaahahaha)mase tuh mak ayah keje so xde sape kt umah..ape lagi la kan nk buat........(haha)

kaset flop poppy tuh kire nye 1st album artis yg aku beli. aku bukan nye jenis yg klo dh taksub tuh, trus jadi 'collector' ..semua nk beli, nk kumpul..ohhhh tidak! (walaupon aku jenis yg suke mmbazir)
dan smpai sekarang aku suke lagu tuuu..catchy! sweet!

indah nye waktu tido mlm smlm~~ mimpi indah? OPKOS! (haha) mimpi si A* ?? tidakk..(xtau mimpi ape smlm) tapi tido mlm smlm mmg lena lepas ternmpak si A*. (haha) lagu CINTA ini ditujukn khas utk si A*.....................................mane la tau kot2x satu hari nnti aku nyanyi lagu neh, dia mainkn gitar utk aku ke..(versi akustik) GITUUUUUUUUUUUUUU!! xboleh blah berangan!

p/s: jgn perasan ye nabilah!
ohh yeee..ini tidak same skali ade kaitan dgn valentines day ke hapa ke ok?

0 comments: