keeniemysoul!




fatin nabilah & nurashikin


Assalamualaikum

keenie!
sory!
xsengaje tersensitip!
i know u never meant those words!
and im not supposed to said it first!
iloveu
more than i need u!
u are my bestfriend!
mmuaahhxx!
(mcm la baru kenal kn...haha)

what really happend with ur 'statement'? (ym)
nape weyy?
xpe2x later cite kt aku ehh

seharian penat mencuci baju yg mcm gunung
last2x sepanjang petang aku tido!
mlm baru la boleh study
walaupon utk 2 jam
tapi
alhamdulillah
ade jugak la input nye..

tetibe keen msg
mase tuh tengah study kt lib
uik?
aku xperasan! sumpah!
2 msg dari keen
'fatin nabilah will u forvive me?'
tapi aku xperasan
msg ke-2 baru perasan
dan tertulis
'k fine i understand'
aku reply
'ha? understand ape? ha? forgive ape? memain ape ko neh?'
then she text
'forgive me or not'
'forgive sbb aku maki ko aretuh..i'm serious'
rupenye
psl mlm tuhh

nurashikin kassim
ko xsalah pon
aku tau ko gurau
dan aku tau ayat2x ko mmg gurau
and for ur info
aku cume boleh selesa dgn ko je
mcm2x orng aku jumpe
dgn ko jugak best!
sebb??
motiff??
haha
sebb dgn ko je aku boleh jadik
THE REAL FATIN
(aku bukan hipokrit k!)
haha
ko je tau baik buruk aku
ko je yg sabo layan aku
mmuaahhxx!

just mlm tuhh
aku terase 'tersentuh'
entah apsl sensitip
then when it goes to ur words
it became 'grrr'
honestly!

keen
aku ngaku
mlm tu ternangis jap!(kejap je)
hakhakhakh!
(terngade2x la nyah)
tapi besok dh ok dh
jgn risau k!
aku xnk ko susah ati!
aku tau ko tengh tension
ye la..
last sem ko kn..
all the best babe!

and..
i know my next sem
will be 'suram'
because
u will not here
and u will not be my side
u will not see tears and laugh
u will not have a dinner and lunch with me
u will not 'maki' me
and
the most important things
we will not gonna share 'makanan'
satu pinggan!
we will not gonna share the 'botol air ko yg bau akuarium'
haha!
we will not gonna 'tido sekatil'
we will not gonna 'gossiping'!
im gonna miss you!

those things
make me sedih
(serious sedih)
and i do
'sayang kawan mcm ko'


nurashikin kassim
sorang lagi kawan yg satu dlm seribu
menah senget dari johor
di'beranak'kn
pada tanggal
16/1/1988
aku satu hometown ngn die
jiran plak tuh!
satu skola plak tuh!
satu klas..
lagi laaaaaa
haha

alkisah
aku jadi rapat dan sayang kt menah ni
mase tu aku diploma 2nd year
die msok MMU lambat setahun dgn aku
motifff?
sbb die keje ngn kakak die
haha
aku support die
suwo masok MMU
die mase tuh berbelah bagi
borang dh beli
tapi mcm nk xnk apply
aku pujuk die abis2x
kaw2x aku ayat die!
hahah
last2x die apply
dan bermule lah
silaturrahim kami...

sepanjang kenal dgn die
die mmg xpernah hipokrit
die respect family die
die syng kakak die
die agak lantang gitu
paling best
die slumber!

makin lame kitorng kenal
makin serasi la kn..
aku makin selesa dgn die
so bermule lah
bermcm2x ragam
yg aku xperlu cite kt sini!
(malu!! haha)
cume die je yg tau ragam aku
die je yg aku boleh hamun
die je yg aku boleh jerit2x
die je yg aku boleh ketuk
die je yg aku boleh marah
die je yg aku boleh share
die je yg aku boleh perli2x
hahahahaha

kay?
mane pegi name 'kay' ko?
nme tu sedap pe!
alkisah
name tu diberi oleh cikgu kitorng mase form 3
'cikgu bawang' aka cikgu geografi
motiff??
nk bezakn 2 orng ashikin dlm kelas
sorang ashikin
sorang asyiqin
sorng 'K' sorang 'Q'
haha
mase skola nme tu lekat
tetibe masok MMU bleh tertuko plak
dgn aku2x skali panggil die keenie
huh??

keenie/keen/kay
smbil tulis2x blog neh
aku ter-sedih- lagi skali!
serious!
aku xtipu
iloveu babe!
mmuaahhxx!
selamat malam bestfriend!

p/s: mulakn hari esok dgn bahagia,penuh keyakinan dan senyuman!








0 comments: