cintaku~~ (haha)


Assalamualaikum


5 hari aku berjaye xmkn nasi!yehaa!ape yg aku mkn? biskut,buah,nestum ngn susu.serius nehh,xtipu.mmg badan rase lemah ngn ngantok.nk study pon malas.tapi xkire!mesti gigih utk 'kurus'! gituuuuuuuu...(haha)

motif?nk kurus?sebb nk muat saiz baju seluar laaaaaaaa....

sepanjang siang aku xbuat ape2x.cume sempat buat mindmap electronics 3,tu pon xsampai 1/2 chapter.(ish3x).mase selebih nye??(haha),layan movie,jog,kayak ngn...hehehe..ape lagi..karok laaaaa..harus gitu!(haha) penat2x kayak2x,haruslah ke seberang, karok2x kn...(haha)

punye la semangat aku bangun pagi nk pegi klas cyberpernshp,last2x si mayee msg xyah gi..dh nk transfer pon..(gelak beso aku,sambil2x berdiri tercegat kt tengah2x CLC tu pepagi) kire sem neh aku cume amek 3 subjek, cyberpernshp ngn machine bisa dicredit transfer aja! yeahhh..(haha)

aku kan...ade satu cerita..dan ceritanya berbunyi...(haha)

aku terserempak ngn si A* kat library.since 1st time nmpak si A*, mmg aku ade curik2x pandang.alaaaaaaaa..suke2x je..suke tengok rambut die!(LOLX!)boleh dikatakn setiap hari aku nmpak die kt library stdy ngn mmbr2x die.senng ckp aku 'minat' die la!(haha)

aku punye la taksub minat die smpai nombor plat kete die aku hafal,kete ape,warna ape,course ape,mmbr2x die sape,die slalu lepak mane,seluar yg die slalu pakai pon aku hafal!(senang nk cam)(haha)...gile kn?dari sem ke sem aku perhatikn die(stalker terbaik neh)

rasenye dah lame xnmpak die sebb last sem die praktikal.dan.....(jeng3x)(haha)tadi,aku nmpak die kt kedai mkn.waduh! rambut dia(rambot baru) dengan matanya yg kecil itu! comel bangat! (haha)mcm mane aku boleh terperasan die? mase tu aku dlm kete mmbr aku,entah mcm mane la kan tetibe boleh tertoleh dekat die...aiseyyyy..jumpa lagi si A*..(haha)

sebelum neh aku pernah suruh Fateen ambikkn gambo die curik2x mase 'mlm makan2x' kt main hall,(thnks Fateen! anda mmg gentle'woman') mase tu die main gitar utk mmbr die perform.(dahla rambot smart,main gitar plak tuh)..(haha) mlm tu jugak la aku menang lucky draw!(haha).gambo tu dh mane pegi entah dlm laptop( pernah jadik wallpaper wey)(haha) tetibe muncul balik dlm pc aku.thnks to Juza sebb bagi aku ambik satu folder gambo2x mase dulu2x aku dok serumah ngn Fateen(xtau pon dlm tu ade lagi gambo si A*)

haihhh,mimpi indah la aku mlm nehh..(haha! gituuu),nak letak gmbo bahaye sngt weyyyy...buat nye ade orng cam selain mmbr2x aku..gile..

yehaaaa...sem ni boleh cuci mate sepuas-puasnye.(haha)cuci result ko dulu nabilah oi!

gambo yg terpampang tu adalah 'Adam Gontier (3Days Grace)' smart kn? kn? tu la insan idaman sayeeee..(haha)

p/s: sesungguhnya mimpi itu sngtlah indah~~

0 comments: