La Familia..


buaya2x yg terdampar (dari kiri : Farid, ayah, Fadhli, mak (bergayut tepon!))

Assalamualaikum..


Morningggggggggggg!! hahaha! aku xtido langsung pon mlm neh..jam dh kol 4.22 am..ish3x!! ape la nk jadi..(tengah2x study boleh mengarang nehh!)


nape laa jadi pemalas sngt neh..(adoi~) exam xsmpai 2 weeks pon still boleh goyang kaki cm xde pe2x..haishh..tetibe rase rindu pulak kt mak..hmm..nape eh?? arituh ayah text aku..ayah ckp krim slm..(uik?? tetibe krim slm??) mak tnye 'balik x cuti krismas ni?' opkos aku jwb xbalik sebb nk exam kot...klo aku teringt kt mak..xkn mak xteringt kt aku..kn?? (tu laa..mase ade mase kt umah ngn family..dok lawan ckp ckp mak..sombong! dh tuuu..kn dh rinduu..)



mak..
Fatin simpan lagi bfday card mak..ingt nk bagi by hand..tapi x sempat..dlm kad tu tertulis azam Fatin ngn jnji Fatin kt mak..tapi kad tu sempat nk diposkn atau diberi by hand..(uahuahuahhua!) masih kuingt..sewaktu cuti sem..(setelah selang beberapa minggu after bfday mak) smpai2x je kt umah trus aku cium mak aku! mak punye terkejut! kehkehkehkeh! (bukan senng nk cium mak yg GARANG)..mak tersenyum smbil berkata 'eeishhh...aku ngh buat keje nehh..bau busuk!" hahahahahhaa! sape yg busuk mak?? Fatin ke?? bukn mak ke?? kn mak ngah menggoreng!

ayah..
Fatin mintak maap bebanyk..Fatin slalu buat ayah mcm ayah xwujud! sorryyyyy!! kadang2x Fatin rase nk peluk ayah kuat2x sbb ayah lah Fatin boleh idup kt MMU nehh..thanks ayah! Fatin tau penyabar..semua family kite tau ayah penyabar..xkesah ape orng ckp, ayah still senyum..ayah selalu pesan kt Fatin..skang Fatin nk pesan kt ayah plk..'setiap ape yg kite buat Allah akan balas, klo kite buat dngn ikhlas dan niat tu baik..lagi beso la balasan kebaikan yg Allah balas..tapi mungkin bukan rezeki ayah..mungkin rezeki anak2x satu ari nnti..insyaAllah..' sabo eh ayah...xpe2x.. tau..tanggungjawab Fatin nk jaga mak ayah pas neh..tunggu je mase nye..

Farid & Fadhli..
Amboi2x adik aku dua orng nehh..hahahaha! akak slalu ambek barang korng..slalu pakai barang korng without korng punye permission..(hehehehe!) tapi korng dgn rela hati nye mengizinkn 'xpe..ambek ar..' (walaupun akak slalu maki hamun korng..) tapi akak sayang korng! jase korng kt akak mmg beso! serious akak xboleh lupe..sepnjng akak kt MMU..korng la penyelamat akak..muahhxx!! korng blaja la rerajin..ingt ape jnji kite!! buat2x lupe aku pijak kang! (hahahaha!)

tengh2x study Electronics 2, entah tetibe teringtkn family..(dosa xterampun agi nehh..hehehe)

*sebenarnye mase raya puase 2008..xde pon sesi mintak maap ngn mak ayah..mmg tiap2x tahun WAJIB mintak maap..tapi tahun neh..suram..apsl?? mak ade tego 'korang x mintak maap pon eh' dan tetibe ayah menyampuk 'nk mntak maap ape! diorng xbuat salah pon..' waaahhh..sebenarnye bukan suram..cume mood raye xde..bagi mak ngn ayah..anak2x lah penyebb diorng still kuat menempuh ari2x sok..dan bagi aku kerana mak ayah la..aku masih boleh berdiri di MMU nehh..

2 comments:

  1. Najlaa said...

    sedihnye membace... sob2.. oh mak.. fatin nak kawin, mak.. restuilah.hehe. babe, jgn sedih2 ye syg.. kamu ade keluarga d sini juge.. kuatkan semangat. belajar kita ni d jalan Allah. insyaallah dpermudahkan segalanya. just b strong n stay focus. jgn jd mcm saye..hukhuk  

  2. Phaten Nabylah said...

    thnks a lot patenn..xde awk..tonggang terbalik sy..hahaha! sy nk kawin?? hahahah! ehh bukn awk ke?? kehkehkehkeh..buat hati awk x balik cuti nehhh..hehehhe...nape ayt 'jngn jadi mcm sy'?? ade prob ker??