Pengertian Sakit!

Assalamualaikum..

Sepanjang mlm aku xtido (minum kopi punye psl)..selame neh xpernah plk minum kopi boleh tahan satu mlm! siap carry smpai ari sok plk tuh..kopi punye psl la aku kne demam! ngn hidung tersumbat,kepala pusing, sakit2x badan kaki..batuknye agi..(ya Allahh...)...xpelah..mungkin Allah nk duga time2x nk exam nehh..reda je lahh..

Last week ade join program YTM kt Ulu Langat..balik2x ari ahad tu xrest..tido lmbat plak tuh..then sok paginye pakse diri bangun awal..mb sebb tu kot badan jadik penat..ngn batuk xbebaik..plus library sejuk..tu yg demam tuhh..(termenung teringtkn doktor Jasniah..) hahahahahah! mb Allah tu nk tunjuk kot..tu la akibat menipu! kehkehkeh! (padan muke ko Fatin!)

Yg sebebeno nye..ari jumaat 19/12 tuh..aku pakat ngn Sheydot & Wanie buat2x sakit supaye dpt mc! gile jahat!! hahahhaha! dengan hasutan si Dot tu..aku pon 'mmbuang' rm23 semate2x nk mc..mcm2x ubat aku dpt! hahahha! nk mc buat ape?? haaaaaa..supaye aku xyah gi program YTM! (last2x aku tuko pikiran bile Paten pujuk aku suwo temn die ngn si Eika plak takutkn aku psl kak Dayah STAD!) so..?? burn la rm23 tuh..ish2x!!

Neh la akibatnye klo menipu..elok2x xsakit jadi betol2x sakit! sape susah??!!! haishhhhhhhhh!! nk belajo pon susah! nk mkn pon susah! nk gerak lagi susah!..sob..sob..sob..

Waahhhhhhhhhhhhhhhh...final bape ari jek agiiiii! gile arghhh!! bnyk xcover nehhh! semua mmbr2x balik..aku jek yg x balik..konon nk study..last2x demam! (ya Allah..ampunkn dosa aku!) tadi after klas COA..ingt nk stay library..tapi atas nasihat kak Lina..aku tros pack barang..cau! xtahan weyyyy!! sakit satu badan nehhh..paling sakit kt kaki..mlm plak ade tuto EEN..ngn sejuk tahan cipannye..aku bernapas gune mulut! hahahha! lobang idung dh stuck! ngn batuk2x nye..rase ngilu kaki nehh..

Perut lapoooo..ingt nk mkn kt kuning..aiseyy xkn nk mkn sesorng! gile sedeyy! anyway badan mmg xlarat pon nk gerak jauh2x..so singgah la uptown beli megi..(nk exm mkn megi! bagus! huh!)..fuhh..(skang neh ngn menggigil kesejukan)..adoi..sakit nye...(WARGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!)

**Pesanan utk diri sendiri : sakit itu penghapus dosa!

0 comments: