Selamat Tinggal Tudung..

FATIN & FATEEN (aten)..si kecik yg bersuare lunak..sedap wey suare die..lolx!


Assalamualaikum..

hello! hoi! hey! hai~

Seharian aku meluangkn mase dgn kembar aku!(Aten laaa..)hakhakhakhak! bersame Sepet memenatkn kaki dan badan berjalan2x kt mp,dp,tesco..entah ape yg kitorng terpusing2x smpai senak kekenyangan perut aku! hahahha! (akibat menghabiskn Pizza Pepperoni Aten)..lolx!

Malam smlm aku masok tido dlm kol 3.30 pagi sebb tengok movie ghost town (bukan aku tengok movie..movie tengok aku! smpai lentok2x kt kerusi Nyssa) bak kate Huda..'tido je la kak Nabilahh..hahaha'..aku bawak pc aku pindah ke bilik Aten semate2x nk tengok movie2x yg Huda download ngn nk lepak umah diorng..saje2x..hehehe..thanks Huda! sbb tolong angkat flat monitor akak! hahahahahah! si Aten nehh nk bangun kol 4 pagi sbb nk stdy (die punye last paper final hari sabtu pagi tuhh)..Aten suwo aku kejutkn die kol 4 pagi..aku iye kan la..sebb aku nk abis kn movie2x yg blom tengok..last2x aku yg pengsan depan pc! lolx!! hahahahhaha! hmmm..bajet 3.30 pagi tuhh nk baring2x..sbb nk kejut kn Aten kol 4..hahahahaha! tapi aku tumbang smpai subuh! Thanks Aten..kejutkn subuhhh..after subuh, aku tumbang smpai laa kol 11 pagi! (aku bukan anak dara pemalas ehhh..)

Si Aten nehh merdeka la die apabila detik nye jam 11 pagi..weheeee~~ lolx! dan die dok la ngadap laptop die ngn keje die yg xabis2x..smpat gak kitorng tengok dvd ytm mase kt ulu langat tuhh..gelak mati kitorng bile nengok gambo2x candit! hahahahha! video2x sengal! lolx! Bosan yg teramat sngt...Aten bagi idea..'jom kuar! ajk
Sepet..sewa kete..' wahhh...tu yg aku nk dengo! hahhaa! ingt kn die xnk kuar psl keje DT die melambak..rupenyeeeeeeeeee.... anyway Aten mmg nk cari barang pon..(bagpack nk gi perlis!) lolx! maap la Atennn..klo laaahhh aku bleh tolong setel kn keje2x ko..akan aku tolong..dh meja kite ditakdirkn sebelah2x..hehehehe..merayap la kami bertiga di mp ngn dp..aku pon terpikir tetibe nk cari selindang..nk try pakai!! hahhahaha!! Shark ade bagi satu selindang dari mekah..mase die gi umrah..hijau lagi u!! tapi xterpakai sebb xreti! lolx! dh lame aku dok perhatikn orng pakai...Intan ngn Farra(cousin).... Nyssa,Aten,Nurul,keenie..ehhhh ramai arrrr klo nk disebut! lolx! so aku pon mencube2x gatal2x try kt satu butik kt dp..akak tu siap explain cmner nk pakai...hehehe..aku pon beli la satu! singgah tesco pon beli satu lagi! (tudung lame jadi pekasam la nmpk nyee...) Aten beli ape? hehehe..sebuah bagpack yg mcm nk panjat gunung! same tinggi ngn die! hahahahahahhahahaha! sumpah! dari blakang mmg xnmpak die! lolx!

Best ke pakai selindang? entah laa..housemate aku, Pika ngn Rose pernah bagi tau..'pakai je cm biase..cm pakai tudung..' aku still was2x nk pakai..sebb muke mcm pinggan! lolx! tapi lepas aku dok MENATAPI MUKE ATEN....(mase kt dp, depan butik..mase die smbil2x dok gasak bercakap ngn HTC die..) tetibe muke die jadi inspirasi nk mencube! lolx! (Aten ni bukan satu PENGHINAAN ehhh..aku xckp muke ko bulat cm pinggan cm aku nehhh..hahhahahah!) Aku ngn Aten merayau2x window2x satu mp..dh kenyang melantak kt mp..kitorng gi dp..Aten tnye 'nk masok ikut mane neh?'.. aku jawab 'msok je ikut lalu kt kedai Esprit nehh'..Aten ckp 'xnk la..segan masok kedai mahal2x nehh..dh la xmmbeli..' lolx! aku jawab balik ' barang mahal ke..kite yg mahal? sape boleh beli kite? haaa..kite lagi mahal tau! lagi ar..xde sape berani cuit! hahaha'...secare spontan aku bercakap..btol gak..sbb kite lagi mahal..semahal2x barang ade jugak orng mmbeli tapi kite nehh? pompuan? bukan sebarang2x boleh dibeli..dgn mas kawin tuh la tanda kite 'dibeli'..(kan Aten dh xsabo2x nk kawin..hahahahahah!)

So...2009 nehhh aku nk mencube pakai selindang! akan aku beli selindang2x! hahahah! mmg aku nk pakai! nk jadi mcm Nyssa...cm best je tengok Nyssa pakai..lolx! jngn pelik kayyyyyyy...lagi satu! jngn gelak!! aku tau sape yg akan gelak kn aku nnti! lolx!

Tadi mase kitorng (aku,Aten ngn Sepet) ondaway nk ke tesco..ade satu jalan kt melaka town nehh ken tutp..sebb ape entahh..jln tuh ditutup ngn motor polis trafik..ade la satu kereta gen2 klo xsilap nombor plat melaka..warna putih..driver die cine! kete die nk mmbelok tapi jln yg belok tuhh dh kne tutup ngn motor polis trafik..si cine tuh hangin..sbb jln jadi sesak ngn kete2x kt blakang hon2x sbb die x belok2x dari tadi..so driver cine tuuhh pon kluar dari kete dan trus tolak motor polis tuhh...care die tolak mcm die marah bebeno ngn motor polis tuh..yela..motor tu tutup jalan..nasib baik la polis tuh xde kt situ..tapi kuang ajo jugak la cine tuhh..die tau tu motor polis..tapi nk tunjuk samseng stylo punye psl..cewaaahhh..die gasak tolak motor polis tuhh..disebbkn driver cine BODOH tu laa...semua kereta kne buat u-turn..dh buang mase kt situuuuuuuuu..adoi~ (dh la mase tu maghrib)..mesti semua orng yg kne buat u-turn mesti menyumpah kat cine tuhh..dh jalan jadi sesak nk mati!

Penat seharian berjalan2x..aku balik umah Aten..smbung menghadap pc..sempat ym ngn sheydot ngn keenieot! hehehe! rindu gile kt diorng!! bile nk lepak sesame!!! Aten smbung ngn meeting die kt kampus..aku ngn yg sekarang neh xlah mandi2x lagikk..ngadap blog..lolx! Aten tetibe msg..'nk ape2x x? sy kt jus nehh' aku jwb 'nk air je...ape2x je la..klo bleh nenas'..waahhh..dh dekat jus tuhhh maksudnye dh abis meeting la tuhhh..hahahah! sementare die blom balik neh laa...time terbaik aku nk melaram2x selindang baru depan cermin..hahaha!

Keenieot! sheydot! aku nk lepak ngn korang!! bile???????????? lolx!

Rasenye..ini jelah aktiviti seharian aku after exam..hahahaha! xde mende lain nk buat melain blog utk aku share-kan....wokay!! nk mndi!! daaa~~

Alamak Aten dh balik! yeaaaahhhhh! Aten blanje jus!! SAYANG KO LEBIH!! hahaha..

Wassalam..






2 comments:

  1. Najlaa said...

    woit.. siot. mempromosikan namaku nampaknye. dan dengan jayanye meletak gambo muke yg x le blah.. urghh.. syg kamu lebih!  

  2. Anonymous said...

    pergi karaoke lagi.....
    isk isk isk...hehehhehe:P
    wow selendang!
    perubahan yg besar ni.....mc mane lah rupa kat nabila kite ni kang ye...
    hehehehe:P